ஐ☁ Miss Lyynn ✿♥


Im Back .
Friday 20 June 2014 | 04:24 | 0 ChickyCherry

assalamualaikum ...

my first entry untuk tahun ni , 2014 . aku memang memerlukan blog sebenarnya sebab aku takde diari , aku tahu blog ni untuk semua , semua orang boleh baca tapi ada orang yang tertentu je yang boleh baca , em em . today 20/6/2014 relay dengan hafidz dah 2 tahun 2 bulan , act, aku takde masalah pun dgn die tapi tulaa die kerja kerja kerja , hum nvm aku pun tengah hadap SPM yang tinggal lagi 143 hari je lagi . kehidupan aku semakin lama semakin berubah , permula yang perit dan tiada kesudahan peritnya , sampai sekarang aku tak tahu apa yang aku rasa , kecelaruan terlalu banyak , ketika aku kehilangan seorang atok kesayangan aku , aku terlalu sedih atas kehilangannya , dia seorang yang hebat terlalu hebat , terlalu lama dia menahan kesakitan untuk bersama anak-anaknya dan cucu-cucunya , dia terlalu kuat dan tabah menerima kesakitannya itu , orang yang terakhir dia melihat ialah aku , selama ini aku jaga dia , aku puas kerana dia terlalu dekat dengan aku , dialah ayah kedua aku , 3 hari dia menahan kesakitan mati nya untuk semua anak-anaknya , wajahnya tenang , tiada kesusahan yang berlaku semasa dia pergi , selama 3 hari aku menunggu nya untuk membuka matanya walaupun sekejap tapi apa kan daya nya , dia terlalu sakit untuk menahan nya , aku tahu masa kami datang untuk kuatkan dia , dia dengar , kalau dia tak dengar tak mungkin air mata nya keluar ketika kami menyebut nama nyaa . aku bersyukur kepada Allah kerana setiap kehadiran aku dia mengalir kan air mata nya yang berharga itu . sekarang ni aku tahu dia sudah bahagia bersama ahli syurga yang lain . setiap hari aku merinduinya , setiap hari aku menghitung kepergiannya , walaupun aku buat sedemikian aku tetap ketahui yang dia takkan kembali seperti dahulu . aku percaya yang dia akan datang hari-hari mengjengukku . 

tulisan blog ini penuh dgn emosi tapi siapa yang tahu , ini hanya tulisan sahaja , :') . aku disini merindui kamu sayang , kakak sentiasa kirimkan doa untukmu tak kira waktu , selamat la dan berbahagia lah kamu disana bersama orang yang kamu sayang . aku relakan pemergian pun wahai kekasihku . AL-FATIHAH TAHIR B MOHAMMAD . ;') . sayang atok 

Older Post
Hello fellas !



Hello Earthings! I Rafiza Azlin , reach high , for star lie hidden in your soul , dream deep , for every dream precedes the goal :) .
.
----


SHINee - Haru



Talkative



Big Thanks



Template : Aina Hanani
Edit By : Nayli Izzati
Image : We ❤ it
Best view : Google Chrome