ஐ☁ Miss Lyynn ✿♥


exam , vacation ,
Saturday 19 October 2013 | 17:53 | 0 ChickyCherry
Assalamualaikum buddyz , haa , daa bulan berape nie baru nak type post , herrgh , btw terlalu busy , now kan tengah melalui final exam yang lame sampai tiga minggu tuh , so taknak laa main main lagi , all my friend and me busy macam nak pergi berperang dalam game tu , ape laa , tapi memang macam tuh pun kan , aku terus berusaha untuk dapat result yang good untuk dijadikan TOV  for form 5 nanti , yelaa , cikgu final exam kamu nie akan jadi TOV , jadi aku kene buat betul betul , mesti berusaha lagi , huwaa , walaupun nak menangis asyik dating dengan buku nie , petang petang pergi library , malam study group , exam punye pasal , adehh ! Memang tambah lagi power speack , hurr ! 
Tak sangke kan next year aku daa form 5 but perangai aku dalam class still lagi macam budak budak , alah nanti form 5 boleh jadi matang sebab memasing nak spm daa , xakap pasal spm , aku teringan bebudak spm study , siang malam , kat rumah study , sekolah apeentah lagi kan , tisur 3 4 jam jee , bile tengok dyorang , mesti terbayang nasib aku , yelaa , sekrang aku tengah melalui final exam pun daa tak tentu arah , ini kan spm , lagi laa tak tentu arah , 

Minggu nie last exam , rabu last paper , isnin paper kimia , aku terkejut mase extra class hari rabu hari tu cikgu adawiyah cakap tak disediakan formula , waa , susah nie nanti jadi macam addmath paper 2 , aku campur adukkan formula math , hahaha , yela better buat dari tak buat kan , ade tu tak buat langsung , kalau ye pun tak minat takyah laa tidur je memanjang exam , dapt je paper terus tidur je kau entah pape je kau , kalau ye pun tak minat , cakap laa betul betul , pergi jumpe datin tuh , pindah sekolah yang mane ade xlass yang kau minat , ini tak nak tunjuk protes bagai , lempang karang , herr ! 
Next week ade english week , tapi aku ade problem , tcher suruh satu class masuk nyanyi tapi aku takde laa mase pertandingan nyanyi tuh , tcher pun cakap , time kite oerg nyanyi tuh tcher amik markah oral sekali , tapi aku dikexualikan , disebabkan aku tkade mase tuh , so tcher suruh aku masuk poetry , so nanti die amik markah oral aku kst situ laa , haihh ! Masalah betul la and lagi satu aku sedih tak dapat join english n bahasa week , waa , seidh nyee ! 

Okeyy , time to vacation , huhu , habis je paper rabu tuh , malam tuh terus gerak pergi vacation , pergi langkawi , naik kereta , *inilah sebab yang aku tak boleh join minggu bahasa* , pergi tige hari due malam , tak bole lame lame , nanti bosan plak , hahaha , semalam baru booking hotel , nak pergi nye minggu depan , booking nye baru semalam , nasib baik ade kalau takde macam mane , ayah booking hotel berdekatan dengan pekan kuah , betul betul bandar die , yelaa kat sane mane boleh bawa kerete sendiri , bawa kerete sendiri sampai jeety jee , pas tuh sewa kereta kat sane , haihh ! Susah kan , tapi kesah ape ibu , die nak juga pergi sane , aku pulak bergumbira , habis je paper terus ade holiday , hahaha , 

Okey laa , terlalu banyak sangat perkataan da ayat , jadi aku berhenti disini , byebye , assalamualaikum , :) 

Older Post | Newer Post
Hello fellas !



Hello Earthings! I Rafiza Azlin , reach high , for star lie hidden in your soul , dream deep , for every dream precedes the goal :) .
.
----


SHINee - Haru



Talkative



Big Thanks



Template : Aina Hanani
Edit By : Nayli Izzati
Image : We ❤ it
Best view : Google Chrome