ஐ☁ Miss Lyynn ✿♥


beri perhatian :D
Wednesday 8 May 2013 | 07:18 | 0 ChickyCherry
assalamualaikum .

dah lame tak post , macam macam masalah and macam macam bende dah berlaku , especially pasal study , relay takde masalah pon , and so on laaa . hee . setelah lame meninggalkan dunie siber a.k.a dunie fana ini , samapi passwword instagram aku pun lupe , penat aku mencari selame due minggu , melilau aku haa , aku lupe password insta sebab tab dengan laptop aku masih lagi dlm pembaikian , so aku tunggu jeh laaa bile dah siap . hmm .

3 minggu lepas kot aku pergi camp peringkat negeri KAFA , selame 4 hari 3 malam dekat JPAM punye tempat , agak merane jugak laa duduk kat sane tapi bestt woww , jumpe macam macam orang , dapat kawan baru yang same giler , first day datang dah kene rangging hurh ! penat tahu , lepas balik dari camp , aku bantai tidur satu hari suntuk tanpe ade gangguan , Hafidz pun faham keadaan aku , tapi yg pling sedih nye bila aku dah blik dri camp , hafidz pulak pergi camp , 4 hari jugk , peringkt negeri tapi bomba laa , stress aku , rindu kat die tak habis agy titibe die pergi camp , hmm , dugaan melande , ngee . 

20/4/2013 . genap setahun couple , tak ramai yg tahu , 3 bulan awal couple kerje kite org membohong jeh , waaa , tak ready kot nak hadap semue mase tuh , hihi , present yg die bagi kat aku rantai bentuk H n love , bear , and satu perhiasan amende pon tktahu laa , aku plak bagi die full cap n tali pinggang , hihuu .

now , aku tengah exam 10 hari , lame tak , of course laa lame kan , buat hape exam lelame , paper exam bukan laa main byk , tgk jadual exam pon bole panas hati , nsib baik laa lepas exam cuti , hihi . :D .

now again , aku tengah amik lesen motor , dalam proses , doa kan aku yg terbaik okay ? hihi .

class ? aku daa tak amik port daa pasal kelas , aku kt dlm kelas tuh macam tkde jehh , err ~ menyampah , kalua tak suke just say "aku tak suke kau" nie tak , sibuk sgt nak hindari aku , kalau benci aku , 10 kali aku benci , takde korang pon aku bole hidup dgn family , friend boleh hilang , but family tak bole hilang , remain that .

for Balqis , congrat sebab dpt penggnti baru , alhamdulilah , semuee orang doa kan yang tebaik untuk awk , just smile , ;) ...

keyh laa , tuh jeh kot nak bagi tahu , hihi . bye .


Older Post | Newer Post
Hello fellas !



Hello Earthings! I Rafiza Azlin , reach high , for star lie hidden in your soul , dream deep , for every dream precedes the goal :) .
.
----


SHINee - Haru



Talkative



Big Thanks



Template : Aina Hanani
Edit By : Nayli Izzati
Image : We ❤ it
Best view : Google Chrome