ஐ☁ Miss Lyynn ✿♥


biskut ?
Friday 5 April 2013 | 04:39 | 0 ChickyCherry
aku nie ape herk ? biskut ke ? ade keh tak ? ngee , sudah sudah , aku busy laa , macam macam bende aku buat , Grr~

result ? amat menyedih kan , bukan menyedihkan , mengecewe kan , tige gagal , gyler tak gyler , mmg gyler laa kan , aaa ! ti aku bagi tahu result aku , hmm , tadi aku pergi tengok kat SAPS result aku sbb aku dah tak sabar sangat , yang paling teruk dengan bm bm markah aku teruk , huwaaa ! teruk nye , nak kate tak belajar , belajar , tapi maybe ade bende yg menggangu aku , yelaa aku busy sgt dgn tournamet aku yg akan berlaku pade minggu depan , bilaa laa nak habis busy aku nie , aku nak focus balik , cepat laa mase berlalu , please ! about agame , hmm kelas 4 sains takde guru ganti untuk agame so belajar sendiri , aku nie mane ade mase untuk belajar sendiri kat sekolah , pantang tengok muke aku jeh mesti pakai baju sukan , berlari satu padang , bile laaa semue nie habis , aku daa risau giler pasal study aku niee , takpe takpe minggu depan jehh , lagi bape hari jehh lagi nie , cepat cepat . fizik ? haaaa , aku boley buat tapi malang nye aku lupe semue formula , yelaa mane tak nye dalam satu chapter ade 10 formule , macam mane nak ingat tuh . kimia ? markah paling teruk sebab aku dapat belas belas jer , lagi teruk , kenape teruk sangat ? dalam kelas aku okay jerk , semue bende aku boley buat tapi time exam macam monyet terpinge pinge , aaaa ! aku benci mcm nie , aku tak suke macam nie , markah aku takde yg membangge kan langsung , paling tinggi pon C+ jehh , teruk kan ? yeee , memang teruk , aku macam tak boley kuasai semue yg aku belajar , :'( .


BM(MA) : 46 -E-
BI(MA) : 40 -E-
BIO : 42 -E-
FIZIK : 33 -G-
KIMIA : 14 -G-
MATH(MA) : 35 -G-
ADDMATH : 40 -E-
AGAMA : 60 -C+-
SEJ : 45 -D-
KDT : 40/144
KDK :21/32
PERATUS :39.44


4 jerh banyak , sadis nye !


4/4/2013 , semalam aku pergi festival buku dekat mits melak , macam macam buku aku jumpe , waa ! sampai aku taktahu nak pilih yg mane satu , last last aku jumpe buku yang aku cari , buku rujukan yg warna warni yg susah sangat nak jupe kat area melaka nie , first aku cari buku chemistery and physics , tak lupe juge buku yg banyak sangat tulisan iaitu sejarah , hihi , buku tuh mahal laa jugak , yelaa die bentuk buku seni dalam nye , isi padat , warne yg menarik , puas aku cari buku tuh dengan abby , harga buku tuh RM 21.85 , semue nyer same harge tapi dapt potongan 15% , so kurang laaa ckit harge tapi ade aku kesah buku tuh mahal keh murah kehh , aku nak belajar , tak perlu kedekut untuk belajar walaupon orang kenal aku dgn kedekut , yeahh ! mmg aku kedekut tapi pasal buku study aku tak pernah kedekut , tak berkat tahu kalau kedekut nie , tapi kan aku pelik laa cikgu bawak kite pergi festival buku tapi orang lain pergi main bowling , hmm , mase keemasan kot pergi festival buku , dapat buku yg murah and discount , nie tak pergi main bowling , bukan keh bowling korang boley pergi dgn family , lagi best pergi dgn family , dapat happy happy , tak paham laa aku , ngeee ~ 

mase fsetival buku ade sekali kawad bomba yg diketuai oleh my MR. HH , pergi laa tengok die kejap sebelum pergi festival buku yg dibukak pade pukul 10 pagi tuhh , jalan jalan dulu , tengok tengok platun sekolah naning tengah siap siap , ade laa tolong sikit sikt , kemas kemas kan dyorg sikit , especially die laa kan , rase bangge laa jugak tgk die pakai smart smart , hihi , handsome walaupon gelap , haha , memasing suruh snap pic , tapi takde dlm fon or camera aku laaa , sume tuh kat dalam fon hafidz and camera cikgu , pa'an iye iye jerh , boley plak die cakap "dah pakai smart smart tak tangkap ape buat kan?" haha , aku mampu gelak jer , kesian dyorg , berpeluh peluh , hihi . 


okay , bye . :')

Older Post | Newer Post
Hello fellas !



Hello Earthings! I Rafiza Azlin , reach high , for star lie hidden in your soul , dream deep , for every dream precedes the goal :) .
.
----


SHINee - Haru



Talkative



Big Thanks



Template : Aina Hanani
Edit By : Nayli Izzati
Image : We ❤ it
Best view : Google Chrome